måndag 7 mars 2011

Lika som bär?








Idag blir det ett kort inlägg, flunsan har satt krokben på mig. Ligger till sängs och mig veterligen har vi aldrig köpt en vattensäng men nu kan man ju undra.





Lite tröst i bägaren är dock när man tänker tillbaka på lördagens match mot förra årets antagonister Alstermo. Man blir lyrisk och nästäppan släpper igenom lite syre. Vilken första halvlek ni gör grabbar, ni visar var skåpet skall stå! Allt och då menar jag allt fungerade. Från försvar till anfall genom ett bländande mittfält. Kan knappt vänta på seriestarten efter att sett detta.





Nu kanske jag inte får bli kaxig i överkant för då blir man väl invald som hedersmedlem i Norska skidförbundet! När vi ändå pratar om Northug så slog det mig en sak när jag såg en bild på honom i tidningen. Fasligt vad han är lik vår egen.............


Kanske finns det fler dubbelgångare så när krafterna har kommit åter blir det till att söka på nätet.




Tom och jag har dock en gemensam nämnare, vi hade en undebar dag i går! Enligt vad jag hört så är han liksom jag Liverpool Fc suporter och vad är då bättre än att få fira en seger mot Manchester United. Så gutt! Patrik, visa oss att det inte bara är Suarez som kan finta!

Nä nu väntar några Treo och vattensängen. När en man är sjuk så är han det ordentligt eller?

Godnatt!


BloggarBull

3 kommentarer:

Rauken sa...

Kan till viss del hålla med om likheten här faktiskt, men ser då mer till likheten i hans spurt och mina rappa ben när de finns en boll att rensa :)

I den andra punkten har du helt rätt, igår var en riktigt underbar dag!

BloggarBill sa...

Krya på dig din gamle BULLdog...

Anonym sa...

Krya på dig!