torsdag 6 januari 2011

Zorro

I tisdagens blogg öppnade jag upp för fem fräcka vadslagningar... med möjlighet att vinna vinna 100 riksdaler. I  första hand vände jag mig då till de namngivna personerna som fanns med i vadslagningen. Nu har dock signaturen Zorro antagit det ena vadet där han satsar 100 spänn på att antingen Jalal Eliassi eller Robin Carlsson målar i Nybro Open. Min bild av Zorro är att han bär en svart dräkt, svart mask och en guldliknande värja. Den färgkombinationen tror jag även av signaturen Zorro bär i verkligheten. Vadet är antaget Zorro!!!
 
Däremot är jag besviken på broder Bull. Fegisen har inte antagit mitt vad. Men än finns det tid... och det gäller även övriga vadslagningar.
 
Snön vräker nu ner igen och tränare Gson och lagledare PGponken får säkert bekymmer med att hitta skottad träningsyta till kvällens 90-minutare. Synd, för inför helgens drabbning i Nybro Open så vore det inte fel med lite matchspel på större ytor, för att vässa tekniken och taktiken så att det följer fliken T i Gsons blåvita fotbollspärm. Hoppas också att något av nyförvärven får visa upp sig på isbanan i Nybro. Det ska bli riktigt kul att se vilken kapacitet som finns där.
 
Avlutningsvis ett gammalt K-märkt fotbollsuttryck. Jag kommer bjuda på några sådana under våren: Han är en riktig påläggskalvBloggarBill 

1 kommentar:

Anonym sa...

Mycket har jag blivit kallas men "Fegis"? Mitt svar kommer i morgon käre broder.

BULL